Młode Wilki Czarnocin - strona nieoficjalna

Strona klubowa
Herb

Logowanie

Najlepsi typerzy

Zaloguj się, aby typować.
Lp. Osoba Pkt.

Losowa galeria

Czarni Czarnocin - Młode Wilki Czarnocin 1:2 (12.7.2009)
Ładowanie...

Kalendarium

13

12-2018

czwartek

14

12-2018

piątek

15

12-2018

sobota

16

12-2018

niedziela

17

12-2018

pon.

18

12-2018

wtorek

19

12-2018

środa

Ankiety

Brak aktywnych ankiet.

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 1 gość

dzisiaj: 105, wczoraj: 64
ogółem: 165 610

statystyki szczegółowe

Aktualności

Planowana wygrana.

  • autor: krychul19, 2009-08-15 20:36
Jak można było się spodziewać organizatorzy turnieju Jacek W. i Henryk M. przyczynili się do zwycięstwa swoich pupilków.(Czytaj dalej. rozwinięcie.)
Pierwsza połowa rozpoczęła się karnym z "kapelusza" dla drużyny LZS Bieglów Miławczyce, po strzale R.Różyckiego był wynik 1:0 dla LZS'u jednak gracze z Czarnocina szybko odrobili różnice bramek a strzelcem był Daniel Durbacz. Pod koniec 1 połowy strzałem z główki Bieglów-Miławczyce wysuneli się na prowadzenie doprowadzając do stanu 2:1. Niedługo po wznowieniu gry  Paweł Janasik strzelił na wyrównanie. W drugiej połowie sędziowie ewidentnie wspierali drużynę z Bieglowa... Przykład? Szybko strzelona bramka z 3 metrowego spalonego, strzelcem był W.Jewiarz. Po strzeleniu tej bramki kibice zaczęli obrazac druzyne PKS'u przeróżnymi przekleństwami. Krótko mówiąc druga połowa byla cały czas grą na czas. Mimo gry do końca Młodych Wilków nie wygrali oni ze "Starymi Lisami".Mecz zakończyl się wynikiem 3:2 dla LZS Bieglów-Miławczyce. Ale jak mówi przysłowie "Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni".Niestety.. bardzo dobra gra można nawet powiedzieć, wzorowa nie przezwyciężyła krętaczy.Już w Niedzielę 16 sierpnia mecz Młode Wilki-Cobra Sokolina , LZS Bieglów-Miławczyce vs LZS Kolosy.Organizatorzy powinni się wstydzić.. nie pozwalając na grę fair-play. No ale jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, proste..

 

autor: ~Wojtas 2009-08-15 21:06:32

avatar Brawo:) bardzo trafne uwagi


autor: ~fryzjer 2009-08-16 12:02:43

avatar Jak było widac młode wilki które w drugiej połowie mieli zabiegac rywala nie stworzyli przez prawie 55min żadnej sytuacji podbramkowej grali tylko na aferę (kopali piłke) a nie grali w nią więc kometarz uwarzam za marnej jakości .Zobaczymy  efekty gry w niedzielę..........


autor: ~... 2009-08-16 12:05:31

avatar A to że "PKS" strzelił pierwszą bramkę ze spalonego to już to nie napisaliście... zawodnik który podawał prostopadłą piłkę wzdłuż bramki dostając podanie z głębi pola był na spalonym!! Także jak piszecie to piszcie obiektywnie skoro tacy jesteście...


autor: ~KIll_Them_All 2009-08-16 12:23:26

avatar 'fryzjer' coś Ci nie pasuje? Jak miały  być sytuacje podbramkowe jak sędziowie twierdzili że są spalone?<żal>. Nie jest winą Młodych Wilków że sędziowie byli z drużyny przeciwnej i było wiadome na kogo korzyść sędziowali. A poza tym organizatorzy nie zapewnili wykwalifikowanych sędziów..;/. A Bieglów- Miławczyce nie grali fair-play kopali po nogach a jeden zawodnik dostał w twarz z łokcia i o mało co nie stracił przytomności :[..!!... A tak ps. analfabeta z ciebie i grafoman, człowieku wróć się do gimnazjum, bo składnie i metafory masz z księżyca, niedopasowane do tego co piszesz....A marnej jakości to jest twój mózg, najlepiej strzel sobie lobotomię, bo jako warzywo będziesz miał większe IQ niż teraz. ]:->


autor: ~x-x 2009-08-16 12:38:55

avatar '~...,' chyba nie wiesz co to znaczy spalony.. btw. spalony i pozycja spalona to co  innego.


autor: ~z czarnocina 2009-08-16 12:40:06

avatar a ja dodam że ciekawe jak mecz miał być ustawiony jeśli sędzią głównym był ojciec jednego z zawodników pks'u , więc bardziej na odwrót


autor: ~z czarnocina 2009-08-16 12:44:05

avatar KIll_Them_All swoją wypowiedzią oddajesz mentalność całej waszej drużyny... i pierwsze co nasuwa się to to że poprostu nie umiecie przegrywać...


autor: ~mhm 2009-08-16 12:45:32

avatar A sędziowie boczni to.: organizator a za razem dzialacz lzs'u a drugi sedzia to wujek bramkarza lzs, a przy rzucie karnym zawinił wylacznie sedzia boczny poniewaz zasygnalizowal faul sedzia glowny byl zasloniety i odgwizdal to co pokazal mu boczny


autor: ~''' 2009-08-16 12:49:13

avatar a Ty chyba nie umiesz czytać bo napisałem że przejął piłkę więc był na spalonym, a na pozycji spalonej by był jeśli by nie dostał tego podania... czytaj uważnie a nie składaj tylko sylab


autor: ~do mhm 2009-08-16 12:52:53

avatar Ale to sędzia główny podejmuje decyzję a nie sędziowie boczni i to on może zmienić decyzję a nie sędziowie boczni, bo on wcale nie musi na nich patrzeć i w kilku przypadkach właśnie tak zrobił..........


autor: ~naucz sie przegrywac 2009-08-16 15:36:21

avatar o jakie pieniądze chodzi


autor: ~aferzyści 2009-08-16 20:05:28

avatar Nauczcie się najpierw przegrywać i przyjmować wszystko z honorem a dopiero później piszcie takie "artykuły"...


autor: ~Do kibiców z czarnocina 2009-08-16 20:08:33

avatar Brawo za patriotyzm lokalny:) ciekaw jestem co kibiców z czarnocina mieniących sie fanami piłki nożnej zmotywowało do kibicowania chłopakom z przeciwnej druzyny:)? brawo za stworzenie wybitnie sportowej atmosfery, ale nie od dziś kibice z czarnocina pokazują jak rodzi się stadionowe huligaństwo:)


autor: ~lol 2009-08-16 20:09:02

avatar

Profesjonalne sędziowanie polega na tym, że sędzia główny konsultuje decyzje z bocznym. To jest kwestia zaufania.  Sędzia główny sędziował dobrze, biorąc pod uwagę sygnalizację bocznych. A to co robili boczni to szulerstwo:). Założę się że żaden z nich nie widzi różnicy pomiędzy spalonym a pozycją spaloną:D


autor: ~:) 2009-08-16 20:15:15

avatar aferzystom jest ten kto nie potrafi zapewnić warunków uczciwych rozgrywek. W meczu z czarnym czarnocin byli sędziowie, którzy mieli pojęcie o sędziowaniu i mecz przebiegał bez zakłóceń. Wniosek jest prosty, wine ponoszą organizatorzy, ponieważ to oni nie zapewnili warunków uczciwego rozgrywania meczu.


autor: ~lol 2009-08-16 20:24:50

avatar

Do aferzysty- Kolego:) problemem nie jest to że Młode Wilki nie umieją przegrywać, ale to że hybryda o nazwie bieglow-miławczyce- wygrywa bez honoru. Równie dobrze można było rozegrać mecze bez wychodzenia na boisko i słuchania wyzwisk. Mogliśmy się przecież dogadać:). na przykład Bieglów pierwsze miejsce czarni czarnocin drugie... a dalej to już nie ważne.

Stadionowemu chamstwu mówimy NIE,

Dość picia na imprezach sportowych

Dość załatwiania spraw pod stolikiem     


autor: ~lol 2009-08-16 20:26:29

avatar

Wydrukujcie tą informację o rozklejcie na każdym sklepie w Gminie

Pozdrawiam


autor: ~ktoś 2009-08-16 20:58:25

avatar Wolność słowa, podstawowe prawo człowieka, odnoszące się do możliwości swobodnego wypowiadania swoich poglądów, łączona jest z reguły z prawem do informacji.


autor: ~lol 2009-08-16 21:06:57

avatar Dość tego!! trzeba nazywać chamstwo i warcholstwo po imieniu.


autor: harnasialdo 2009-08-16 21:58:22

Profil harnasialdo w Futbolowo Kurde czytając to wszystko aż mi się odechciało grac w piłke. Do tej pory grałem bo to lubiłem ale wole zając się czyms innym niż żeby takie jaja były. Pozdrawiam Paweł J ja się nie kryje że to ja pisze dzięki wszystkim za zajefajną atmosfere


autor: ~lol 2009-08-16 22:25:00

avatar

Masz rację Paweł jaja jak berety. Do czego doszło żeby ludzie z czarnocina swoich wyzywali bez powodu.

Pozdrawiam Michał 


autor: ~Wojtas 2009-08-16 22:27:57

avatar Dokładnie, grając na boisku w Czarnocinie odechciewa się grać w piłke. Pozdrawiam Wojtek:)


autor: ~. 2009-08-17 12:59:09

avatar Tak tak a Ty "lol" jesteś szeryfem który zaprowadzi porządek... a co do komentarzy poniżej to Ty nawet nie wiesz jak wygląda stadionowe huligaństwo! I napisaliście o wolności słowa no to właśnie sami siebie zaprzeczacie mając pretensję do osób siedzących na trybunach i wyrażających swoje zdanie i mających prawo do swobodnych wypowiedzi. A drużyna występująca pod nazwą bieglów-miławczyce to też chłopaki z Czarnocina i ta drużyna w innych rozgrywkach reprezentuje LZS Czarnocin, a nazwa jest nazwą


autor: ~Wojtas 2009-08-17 13:31:23

avatar do Pana który nie raczył się podpisać:) jaka liga takie huligaństwo:) a z tego co się orientuję Czarnocin "słynie" ze swych kibiców w całym powiecie:)


autor: ~Wojtas 2009-08-17 13:34:25

avatar Chciałem jeszcze dodać odnosząc sie to pana anonima, że zmieniacie poglądy jak rekawiczki:) teraz mowicie ze to tylko nazwa a grają w druzynie ludzie z Czarnocina, ale już chłopaków z Broniszowa tytułujecie zdrajcami:) coś tu jest nie tak;)


autor: ~%%% 2009-08-17 13:36:47

avatar Zaczyna się od wyzwisk i potrzebny jest Ktoś kto zaprowadzi porządek.Zresztą stadionowe chamstwo i obelgi rzucane w stronę zawodników nie mają nic wspólnego z wolnością słowa.


autor: ~ktoś 2009-08-17 13:52:26

avatar "~," pisząc o wolności słowa miałem na myśli ten artykuł.. zeby nikt nikomu nic nie zarzucał.. napisana jest tylko prawda.


autor: ~. 2009-08-17 14:01:46

avatar Tak tak a Ty "lol" jesteś szeryfem który zaprowadzi porządek... a co do komentarzy poniżej to Ty nawet nie wiesz jak wygląda stadionowe huligaństwo! I napisaliście o wolności słowa no to właśnie sami siebie zaprzeczacie mając pretensję do osób siedzących na trybunach i wyrażających swoje zdanie i mających prawo do swobodnych wypowiedzi. A drużyna występująca pod nazwą bieglów-miławczyce to też chłopaki z Czarnocina i ta drużyna w innych rozgrywkach reprezentuje LZS Czarnocin, a nazwa jest nazwą


autor: harnasialdo 2009-08-17 14:15:27

Profil harnasialdo w Futbolowo A prawda jest taka że błędy sędziów były obustronne i one nie wypatrzyły wyniku mówię to jako zawodnik Młodych Wilków przegralismy bo byliśmy słabsi w 2 połowie mielismy zabiegac przeciwników którzy grali 2 mecz z rzędu a to nam brakło siły....Nie szukajmy winy w kims innym tylko w naszej grze drużyna z Bieglowa miała o wiele więcej sytuacji do zdobycia bramek Nie traktujmy tej ligi jak MISTRZOSTW ŚWIATA to tylko zabawa a co niektórzy zbyt emocjonalnie do tego podchodzą. Uważam że ten artykuł nie był nie na miejscu... zresztą co tu dużo mówic o obiektywnym opisywaniu meczy na futbolowo robią to zawodnicy poszczególnych drużyn ale nie powinno przekraczac się pewnych granic , które w tym przypadku zostały przekroczone...


autor: harnasialdo 2009-08-17 14:16:37

Profil harnasialdo w Futbolowo A prawda jest taka że błędy sędziów były obustronne i one nie wypatrzyły wyniku mówię to jako zawodnik Młodych Wilków przegralismy bo byliśmy słabsi w 2 połowie mielismy zabiegac przeciwników którzy grali 2 mecz z rzędu a to nam brakło siły....Nie szukajmy winy w kims innym tylko w naszej grze drużyna z Bieglowa miała o wiele więcej sytuacji do zdobycia bramek Nie traktujmy tej ligi jak MISTRZOSTW ŚWIATA to tylko zabawa a co niektórzy zbyt emocjonalnie do tego podchodzą. Uważam że ten artykuł nie był  na miejscu... zresztą co tu dużo mówic o obiektywnym opisywaniu meczy na futbolowo robią to zawodnicy poszczególnych drużyn ale nie powinno przekraczac się pewnych granic , które w tym przypadku zostały przekroczone...


autor: ~lol 2009-08-17 14:24:56

avatar Hej nie bądźcie tchórzami i się przedstawcie. Do tej pory tylko 3 osoby się przedstawiły wyrażając swoje poglądy.


autor: ~lol 2009-08-17 14:29:14

avatar Nie zgodzę się z Tobą Paweł. Pierwszy mecz grał LZS Czarnocin, a drugi mecz Bieglów Miławczyce. To jest różnica. A to że w 2/3 grają tam Ci sami zawodnicy to nie jest problem Młodych Wilków. Poza tym sam  grałes we wczesniejszym meczu tak samo jak Emil Kocel.      


autor: ~lol 2009-08-17 14:37:48

avatar Co do autora, który nazwał mnie szeryfem:). Rzeczywiście nie wiem co to stadionowe huligaństwo, nigdy czynnie nie brałem udziału. Poza tym swobodna wypowiedz to nie jest to samo co wypowiedż obelżywa. Trzeba wiedzieć co się pisze i znać znaczenie pojęć, których się używa.       


autor: boniek86k 2009-08-17 15:52:07

Profil boniek86k w Futbolowo No to może i ja się przyłącze bo czytam i czytam i nie wiem czy mam się śmiać z tego wszystkiego czy nie wiem co... do wszystkich komentarzy się nie odniose bo mam ważniejsze zajęcia ale Paweł ma racje bo błędy sędziowskie zdarzały się z obu stron i nie rozumiem czemu nie zgadzasz się z tym, że graliśmy dwa mecze? Ktoś dobrze napisał że drużynę Bieglów Miławczyce tworzą w większości zawodnicy LZS Czarnocin. I to chyba nie trudne do zrozumienia...


autor: ~anonim 2009-08-17 18:12:00

avatar Moim zdaniem ambicja was ponosi, trzeba umieć przegrywać i nie szukać dziury w całym...Sędzia był bezstronny a pozatym to też człowiek i może się pomylić...Ale żeby zaraz mówić o ustawieniu meczu, dajcie spokuj. Ta liga jest po to żeby sobie pograć a nie siedzieć w domu, pieniądze nie są najważniejsze. Pozatym komentarze typu " jebać lzs " też nie były wporządku. Jesteśmy z jednej miejscowości więc nie warto sobie przysparzać wrogów... Tyle na ten temat, życzę sukcesów.


autor: ~W.J 2009-08-17 18:13:36

avatar Moim zdaniem ambicja was ponosi, trzeba umieć przegrywać i nie szukać dziury w całym...Sędzia był bezstronny a pozatym to też człowiek i może się pomylić...Ale żeby zaraz mówić o ustawieniu meczu, dajcie spokuj. Ta liga jest po to żeby sobie pograć a nie siedzieć w domu, pieniądze nie są najważniejsze. Pozatym komentarze typu " jebać lzs " też nie były wporządku. Jesteśmy z jednej miejscowości więc nie warto sobie przysparzać wrogów... Tyle na ten temat, życzę sukcesów.


autor: Sebas1993J 2009-08-17 18:28:07

Profil Sebas1993J w Futbolowo ech;/


autor: ~Wojtas 2009-08-17 20:41:38

avatar Ciekawe co byście mówili chłopaki gdybyście grali z nami:) na waszym miejscu pisalbym to samo:) proste...haha:)


autor: ~lol 2009-08-17 21:12:15

avatar Oczywiście mnie to nie obchodzi, że graliście dwa mecze pod rząd tymi samymi zawodnikami. Wasza sprawa że gracie(graliście) w dwóch ligach w tym samym czasie.  Poza tym jak już znajdujesz czas na czytanie to czytaj uważnie co jest napisane(taka uwaga na przyszłość). Dlatego żeby ci uprościć odnosiłem się do postu Pawła i nie zgadzałem sie do końca z tym co Paweł napisał. Reasumując wydrukuj sobie wszystkie posty które są na stronie i poczytaj kilka razy ze zrozumieniem, a jak będziesz miał wątpliwości zapytaj. Co do sytuacji w Czarnocinie to jest chyba fenomen na skalę światową. Drużyna składająca się z większości z mieszkańców (wynika to z waszych postów:) Czarnocina występuje jako inna drużyna(Bieglów Miławczyce). Jeśli chodzi o pieniądze zgadzam się z Wojtkiem, że nie są najważniejsze. Młode Wilki posiadają konto i z każdej złotówki się rozliczają . Takze ja w kazdej chwili moge udostepnic wyciag z konta. Przypomnij sobie Wojtek jak bylo z dojazdami na halowke??. Kto jezdzil busem na mecze za darmo a kto nie??. Podkresle tylko ze bus  byl finansowany z publicznych pieniedzy.  Wiesz dobrze jak byly dzielone. Co do robienia sobie wrogow- Przeciez Mlode Wilki z prywatnej kieszeni ludzi zwiazanych z  LZS nie wyciagaja pieniedzy.O co chodzi???????.   


autor: ~Bartek *) 2009-08-17 21:46:42

avatar Po co wogóle ten artykół  przegraliście to przegraliście i tyle ...Wiadomo każdy byłby zdenerwowany ale po co odrazu pisac to na stronie ?Myśle że gdyby było 3 : 3 to żadnej kłótni by tu nie było ;) Mieliście przecież pare dobrych sytuacji do wykorzystania nawet sędzia przedłużył wam połowe o ponad 5 min... więc jeszcze mogliście wyrównac     &n bsp;


autor: ~lol 2009-08-17 21:49:30

avatar Panowie nie jestemy tacy jak kibice z czarnocina


autor: ~lol 2009-08-17 21:58:28

avatar Odpowiem tak. Dlaczego broniszow przegrywajac 3-0 nie miala pretensji? Ano dlatego, ze byli faktycznie slabsi. Najbardziej boli gdy zwyciestwo jest watpliwe, a sedziowie ktorzy sedziowali bocznych byli kibicami jednej z druzyn. Co do przedluzenia to mecz przedluza sie dwom zespolom. Zazwyczaj w meczu jest tak ze przedluza sie od 2 do nawet 7 min.


autor: ~Bartek 2009-08-17 22:04:51

avatar

I powiem w imieniu kibica młodych wilków że nie podoba mi sie ten artykół,najpierw trzeba pomyślec co sie pisze a potem napisac co teraz moga sobie pomślec lub poczuc inni ?


autor: ~lol 2009-08-17 22:07:04

avatar Bartku prawda czasem jest przykra...


autor: ~lol 2009-08-17 22:10:31

avatar Trzeba miec tez odwage, zeby mowic to co sie mysli i wie.


autor: ~Bartek 2009-08-17 22:15:41

avatar nie wiadomo czy to do końca jest prawdą ale ja już tyle na ten temat ;)Pozdrawiam


autor: ~lol 2009-08-17 22:19:09

avatar Mozna sie przyczepic do bledow stylistycznych, ktore popelnil autor:)


autor: ~Wojtas 2009-08-18 00:34:39

avatar Chłopaki ja podsumuje to w kilku słowach:) Zajmijmy się tylko samym meczem:) Grając podobne derby z Czarnymi Czarnocin, również wynik oscylował wokół remisu, a jednak żadnych spięć podczas i już po samym meczu nie było. Czym więc różniły się obydwa spotkania:)? składem sędziowskim:) Sędziowali ludzie w żadne sposób nie związani ani z jedną ani z drugą drużyną, co zapewniło uczciwą gre i żadna ze stron nie miała podstaw do tego aby czuć się pokrzywdzonym. Wniosek na przyszłość? Derby powinien sędziować ktoś spoza gminy:) Mam nadzieje, że moja uwaga zostanie uwzględniona przez odpowiednie osoby, które mam nadzieje wezmą ją sobie do serca. Jako mieszkaniec Czarnocina nie chciałbym, aby podobne zajścia miały jeszcze kiedykolwiek miejsce. Pozdrawiam.


autor: ~Wojtas 2009-08-18 08:56:40

avatar Chłopaki ja podsumuje to w kilku słowach:) Zajmijmy się tylko samym meczem:) Grając podobne derby z Czarnymi Czarnocin, również wynik oscylował wokół remisu, a jednak żadnych spięć podczas i już po samym meczu nie było. Czym więc różniły się obydwa spotkania:)? składem sędziowskim:) Sędziowali ludzie w żadne sposób nie związani ani z jedną ani z drugą drużyną, co zapewniło uczciwą gre i żadna ze stron nie miała podstaw do tego aby czuć się pokrzywdzonym. Wniosek na przyszłość? Derby powinien sędziować ktoś spoza gminy:) Mam nadzieje, że moja uwaga zostanie uwzględniona przez odpowiednie osoby, które mam nadzieje wezmą ją sobie do serca. Jako mieszkaniec Czarnocina nie chciałbym, aby podobne zajścia miały jeszcze kiedykolwiek miejsce. Pozdrawiam.


autor: ~lol 2009-08-18 09:07:52

avatar Tutaj jest problem jeden sędzia bierze za mecz 50zł. Kto miałby zapłacić??????????:)))))))


autor: ~boniek 2009-08-18 10:45:17

avatar A że tak spytam to do kogo skierowałeś te słowa: "Poza tym jak już znajdujesz czas na czytanie to czytaj uważnie co jest napisane(taka uwaga na przyszłość). Dlatego żeby ci uprościć odnosiłem się do postu Pawła i nie zgadzałem sie do końca z tym co Paweł napisał. Reasumując wydrukuj sobie wszystkie posty które są na stronie i poczytaj kilka razy ze zrozumieniem, a jak będziesz miał wątpliwości zapytaj (...)"??


autor: ~Remi 2009-08-18 10:51:09

avatar aha czyli już kiedyś przekupywałeś sędziego? skoro wiesz ile sędzia bierze za mecz... haha


autor: ~lol 2009-08-18 11:07:52

avatar

Rozumiem, że to w formie pytania? Jeśli tak to odpowiedź jest następująca:

Słowa te były skierowane do użytkownika Boniek86k.-wynika to przecież z kontekstu w odpowiedzi: "Paweł ma racje bo błędy sędziowskie zdarzały się z obu stron i nie rozumiem czemu nie zgadzasz się z tym, że graliśmy dwa mecze? Ktoś dobrze napisał że drużynę Bieglów Miławczyce tworzą w większości zawodnicy LZS Czarnocin. I to chyba nie trudne do zrozumienia..."  


autor: ~lol 2009-08-18 11:10:18

avatar

 Co do Remi. Otóż 50zł kosztuje wynajęcie zawodowego sędziego na mecz. Zawodowego tzn osboby, która ma uprawnienia do sędziowania.


autor: Sebas1993J 2009-08-18 11:56:08

Profil Sebas1993J w Futbolowo oj panowie panowie


autor: ~lol 2009-08-18 12:10:37

avatar

Koniec tego tematu. Temat w tej chwili jest wyczerpany.

Pozdrawiam


autor: ~boniek 2009-08-18 12:44:39

avatar No i widzisz potrafisz pisać jak się zachowują inni, potrafisz pisać różnego rodzaju mądrości, a popatrz na siebie... Ja pisząc komentarz nie odnosiłem się do kogoś konkretnego, nie pisałem osobistych uwag na temat konkretnych osób tylko odniosłem się do innych komentarzy. Widocznie mało już niepotrzebnych zgrzytów wywołaliście i w jednym z poniższych komentarzy nie rozumiem po co odnosisz się bezpośrednio do mojej osoby... Jeśli masz coś do mnie to powiedz mi to prosto w oczy a nie stukaj tego przed ekranem... Ja do nikogo nic nie miałem, bo każdy wie swoje, ale sam prowokujesz... 


autor: ~Wojtas 2009-08-18 12:55:22

avatar Boniek ja mam do ciebie kilka pytań:) ale to tak jak mówisz powiem Ci prosto w oczy;)


autor: ~W.J 2009-08-18 13:45:20

avatar To już jest śmieszne... Lepiej niech admin usunie tego posta i będzie spokój bo tylko prolblemy się z tego robią...


autor: ~lol 2009-08-18 14:02:06

avatar Napisałem koniec tematu? Po raz kolejny pytam czy umiesz czytac???????. użytkowniku boniek86k. 


autor: ~admin 2009-08-18 14:34:49

avatar Prawda w oczy kole nieprawdaż? W.J słyszales  moze kiedys o podstawowym prawie człowieka?Wolnośc slowa to jest własnie to.. .Pozdrawiam.P.S wyłączam mozliwośc komentowania artykułu.
I podreślam! sędzia glowny był bezstronny mimo tego ze jego syn grał w  M.W pretensje mamy tylko do bocznych.


autor: boniek86k 2009-08-18 17:41:25

Profil boniek86k w Futbolowo Użytkowniku lol, choć dobrze wiemy kim jesteś nie ukrywaj się za monitorem tylko porozmawiaj normalnie i jeszcze raz powtórze, bo chyba to ktoś inny nie umie czytać prowokujesz od początku nie potrzebne problemy... zreszta każdy to widzi... a co do Wojtka, spoko nie ma sprawy jak masz jakieś pytania, możemy pogadać


Zegar

Reklama

Ostatnie spotkanie

Młode Wilki CzarnocinTermalica Bruk-Bet
Młode Wilki Czarnocin 3:0 Termalica Bruk-Bet
2016-02-21, 17:00:00
walkower
     
oceny zawodników »

Wyniki

Ostatnia kolejka 11
Młode Wilki Czarnocin 3:0 Termalica Bruk - Bet
Kilo Wiejskiej 2:5 Rachwałowianka
Zorza Mikołajów 8:5 Naprzód Skalbmierz
FC Koryto 8:3 Gladiator Krzczonów
Złoty Team Broniszów 9:3 Topola
Caffaro 1:4 Scorpion Skalbmierz

Najbliższe spotkanie

W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.

Statystyki drużyny